"החוזק שאת מקרינה הוא שמחזק את העם כולו"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on "החוזק שאת מקרינה הוא שמחזק את העם כולו"

    נשיא המדינה קיים ביקור תנחומים בבית משפחתו של סמ"ר רונן לוברסקי הי"ד שנהרג במהלך פעילות מבצעית ברמאללה

    ריבלין והאב צילום: מארק ניימן, לע"מ
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה רובי ריבלין קיים ביקור תנחומים היום (רביעי) בבית משפחתו של סמ"ר רונן לוברסקי הי"ד שנפצע במהלך פעילות מבצעית ברמאללה ונפטר מפצעיו יומיים לאחר מכן בי"ב סיון.

    הנשיא חיבק בחום את הוריו ואת אחיו, והביע צער עמוק על האובדן, סיפר כמה שמע על רונן הי"ד ועל האיש שהיה ואמר: "כל כך התפללנו שיקרה לנו נס ונעצבנו כל כך. הוא שירת ביחידה לתפארת עם משפחה לתפארת".

    אחיו והוריו סיפרו לנשיא על אהבת המולדת העמוקה שהייתה ברונן וכיצד הדבר הראשון שרואה כל מי שנכנס לחדרו הוא דגל המדינה הפרוש על הקיר. הנשיא סיפר בהתרגשות כי בתור אדם שהיה ילד כשהמדינה קמה וזכה לראות את דגל ישראל עולה בפעם הראשונה לראש התורן, הוא יודע כי זה לא מובן מאליו כלל וכלל וכי החיבור החזק של רונן למדינה ניכר בכל אשר מסופר עליו.

    "רונן רצה להמשיך ביחידה עד כמה שאפשר. לא ידעתי בדיוק למה עד שהכרתי את היחידה שסביבו בשבעה", סיפר אחיו אריה, "הוא זהר כשהיה איתם וכשהיו סביבו וזה כל מה שעמד לנגד עיניו".

    האמא אלנה, ששוחחה עם הנשיא רק ביום שישי, סיפרה שכשנחשפה לתפילות הגדולות של כל העם למען החלמתו אמרה לעצמה: "כל העם מתפלל, לא ייתכן שלא נענה, אבל כנראה שהתכניות היו אחרות. התרגשנו כל כך מהחיבוק של העם ואנחנו מלאי תודה על זה. בלי זה אני לא יודעת איך יכולתי להמשיך, זה באמת נותן כח ואני מרגישה הרבה יותר חזקה בזכות זה".

    "החוזק שאת מקרינה הוא שמחזק את העם כולו", אמר לה הנשיא ואימץ את בני המשפחה אל ליבו בחום בטרם עזב.

    קרדיט צילום: מארק ניימן, לע"מ



    0 תגובות